Wat voor producten verkopen dr Murad?
Koopt u producten van dr Murad? Dr. Murad is een artsen merk van klinische huidverzorgingsproducten dat een nieuwe standaard zet voor hoogwaardige huidverzorging.
Dermatoloog, onderzoeker en apotheker Dr. Murad begon met het ontwikkelen van de uitwendige en inwendige behandeling formule toen hij zijn patiënten wilde helpen. Alle formules zijn gebaseerd op een combinatie van drie soorten ingrediënten; 1. vochtinbrengende crèmes – 2. ontstekingsremmende middelen en 3. antioxidanten. Nu wereldwijd bekend als “Dr. Murads Recept” en te vinden in alle Murad-producten.
Is dure gezichtsverzorging ook altijd beter?
Heb je je ooit afgevraagd waarom sommige cosmeticamerken crèmes van meer dan 500 euro, terwijl andere merken crèmes van minder dan 10 euro verkopen? Zijn deze dure crèmes echt zo veel beter? Hoe is het mogelijk? Is het kwaliteitsverschil tussen dure en goedkope crèmes echt zo groot om het enorme prijsverschil te rechtvaardigen? De Huffington Post vroeg het aan verschillende dermatologen. Dermatologen leggen uit dat verschillende factoren de prijs van de crème kunnen beïnvloeden. Een dure crème maakt bijvoorbeeld niet alleen gebruik van de nieuwste technologische ontwikkelingen, maar ook zaken als parfum, formulering, kwaliteit van ingrediënten, verpakking en marketing verhogen de prijs aanzienlijk. Alle crèmes hebben dezelfde basisingrediënten, maar dure crèmes bevatten ook veel zogenaamde “actieve” ingrediënten zoals nicotinamide, ceramide, heparansulfaat en hyaluronzuur, die de prijs flink kunnen opdrijven.
Wat maakt sommige gezichtsverzorging middelen zo duur
Marketing is nog steeds de grootste kostenpost voor een cosmeticabedrijf en bepaalt voor een groot deel hoe consumenten een product beoordelen. Dure cosmetica merken verkopen immers niet alleen een product, maar ook een levensstijl. In een Zweeds onderzoek gebruikten verschillende vrouwen verschillende crèmes. De ene was een luxe crème in originele verpakking, de andere was een luxe crème in neutrale verpakking en de andere was een goedkope crème in luxe verpakking. Vrouwen die dachten een luxe crème te gebruiken waren meer tevreden dan vrouwen die dachten een goedkope crème te gebruiken.